Departament Bezpieczeństwa poszukuje kandydata do pracy w Straży Bankowej Centrali NBP
Zgłoszenia do 31 października 2023 r.
Do głównych zadań pracownika należeć będzie:
- zapewnienie bezpieczeństwa osób znajdujących się w granicach chronionych obszarów i obiektów Centrali Narodowego Banku Polskiego w Warszawie,
- ochrona obiektów przed dostępem do nich osób nieuprawnionych,
- ochrona mienia przed kradzieżą, zniszczeniem lub uszkodzeniem,
- zapobieganie zakłócaniu porządku na terenie ochranianym.
Wymagania wobec kandydata:
- wykształcenie średnie,
- posiadanie wpisu na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej oraz aktualnych badań lekarskich i psychologicznych osoby wpisanej na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej,
- posiadanie legitymacji osoby dopuszczonej do posiadania broni,
- pracowitość, lojalność,
- samodzielność, umiejętność zarządzania czasem,
- komunikatywność, umiejętność radzenia sobie z konfliktami.
Dodatkowym atutem będzie:
- posiadanie prawa jazdy kat. C.
Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV i listu motywacyjnego do dnia 31 października 2023 r. za pośrednictwem elektronicznego formularza dostępnego poniżej
(po kliknięciu w przycisk opuścisz stronę NBP)
Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę ich rejestracji w systemie. Rekrutacja składa się z dwóch etapów – analizy i oceny złożonych przez kandydatów dokumentów oraz rozmów kwalifikacyjnych. O zakwalifikowaniu do drugiego etapu rekrutacji oraz terminie jego rozpoczęcia kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Zastrzegamy sobie prawo skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.