Oddział Okręgowy NBP w Poznaniu poszukuje kandydata do pracy w Wydziale Obsługi Klienta

Zgłoszenia do 7 grudnia 2025 r.

Do głównych zadań pracownika należeć będzie:

  • kompleksowa obsługa rachunków bankowych budżetu państwa,
  • współpraca z klientem – jednostką budżetową,
  • współpraca z bankami świadczącymi usługi na rzecz posiadaczy rachunków w NBP,
  • wykonywanie czynności związanych z przebiegiem i przetwarzaniem dnia operacyjnego w systemie księgowym NBP,
  • obsługa systemów informatycznych wspomagających prowadzenie rachunków bankowych,
  • udział w testach wdrożeniowych i eksploatacyjnych systemów informatycznych wykorzystywanych na stanowisku pracy.

Wymagania wobec kandydata:

  • wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: finanse, rachunkowość, ekonomia, bankowość,
  • bardzo dobra znajomość obsługi z pakietu MS Office (co najmniej w zakresie programów Word i Excel),
  • znajomość zagadnień z obszaru budżetu państwa oraz rachunkowości,
  • umiejętność poruszania się w przepisach prawa,
  • dokładność, odpowiedzialność i terminowość w zakresie powierzonych zadań,
  • dobra organizacja pracy własnej, zdolność do pracy pod presją czasu,
  • umiejętność pracy w zespole.

Dodatkowym atutem będzie:

  • doświadczenie w obsłudze klienta,
  • znajomość języka angielskiego.

Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV i listu motywacyjnego do dnia 7 grudnia 2025 r.  za pośrednictwem elektronicznego formularza dostępnego poniżej.  

Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę ich rejestracji w systemie.  Rekrutacja składa się z dwóch etapów – analizy i oceny złożonych przez kandydatów dokumentów oraz rozmów kwalifikacyjnych. O zakwalifikowaniu do drugiego etapu rekrutacji oraz terminie jego rozpoczęcia kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Zastrzegamy sobie prawo skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.