Departament Administracji poszukuje kandydata do pracy w Wydziale Remontów
Zgłoszenia do 19 stycznia 2025 r.
Do głównych zadań pracownika należeć będzie:
- współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi przy prowadzeniu okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych w Centrali NBP i w Ośrodku Wypoczynkowym w Zakopanem,
- uczestniczenie w przeprowadzanych kontrolach stanu technicznego obiektów budowlanych,
- opracowywanie projektu planu remontów w zakresie budowlanym dla obiektów Centrali NBP,
- opracowywanie i aktualizowanie harmonogramów realizacji poszczególnych zadań remontowych dla obiektów Centrali NBP i Ośrodka Wypoczynkowego w Zakopanem,
- pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży budowlanej nad realizowanymi drobnymi zadaniami remontowymi,
- przygotowywanie dokumentacji technicznej dla zadań remontowych, w tym opracowywanie kosztorysów inwestorskich,
- przygotowywanie Opisów Przedmiotu Umowy dla zadań realizowanych w oparciu przepisy PZP,
- kompletowanie dokumentów wymaganych przy wystąpieniach o uzyskanie decyzji konserwatorskich i pozwoleń na budowę,
- sprawdzanie oraz odbiór zleconych prac projektowych,
- weryfikacja poprawności dokumentacji powykonawczej dla prowadzonych zadań remontowych,
- współpraca z wykonawcami zewnętrznymi.
Wymagania wobec kandydata:
- wykształcenie wyższe, ogólnobudowlane lub branżowe w branży elektrycznej lub sanitarnej,
- udokumentowanie co najmniej 3-letniego okresu pracy w obszarze infrastruktury budowlanej (w szczególności, np. w obszarze przygotowania, nadzoru nad konserwacją i remontami obiektów budowlanych, technicznego utrzymania nieruchomości),
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
- znajomość regulacji prawnych z obszaru prawa budowlanego, w tym przede wszystkim z zakresu utrzymania obiektów budowlanych,
- znajomość podstawowych regulacji z obszaru ustawy prawo zamówień publicznych,
- umiejętność formułowania wypowiedzi w mowie i na piśmie,
- skrupulatność, dokładność, terminowość i odpowiedzialność za efekty własnej pracy,
- umiejętność pracy z obowiązującymi przepisami i procedurami,
- umiejętność pozyskiwania i wykorzystywania informacji,
- zdolność pracy pod presją czasu,
- chęć uczenia się i otwartość na zmiany,
- zaangażowanie w realizację powierzonych zadań,
- wysoka kultura osobista,
- umiejętność funkcjonowania w zespole pracowniczym.
Dodatkowym atutem będzie:
- posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi
w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - doświadczenie przy nadzorowaniu remontów w obiektach zabytkowych,
- umiejętność kosztorysowania robót budowlanych.
Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV i listu motywacyjnego do dnia 19 stycznia 2025 r. za pośrednictwem elektronicznego formularza dostępnego poniżej:
Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę ich rejestracji w systemie. Rekrutacja składa się
z dwóch etapów – analizy i oceny złożonych przez kandydatów dokumentów oraz rozmów
kwalifikacyjnych. O zakwalifikowaniu do drugiego etapu rekrutacji oraz terminie jego
rozpoczęcia kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
Zastrzegamy sobie prawo skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.