Departament Administracji poszukuje kandydata do pracy w Wydziale Remontów

Zgłoszenia do 19 stycznia 2025 r.

Do głównych zadań pracownika należeć będzie:

  • współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi przy prowadzeniu okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych w Centrali NBP i w Ośrodku Wypoczynkowym w Zakopanem,
  • uczestniczenie w przeprowadzanych kontrolach stanu technicznego obiektów budowlanych,
  • opracowywanie projektu planu remontów w zakresie budowlanym dla obiektów Centrali NBP,
  • opracowywanie i aktualizowanie harmonogramów realizacji poszczególnych zadań remontowych dla obiektów Centrali NBP i Ośrodka Wypoczynkowego w Zakopanem,
  • pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży budowlanej nad realizowanymi drobnymi zadaniami remontowymi,
  • przygotowywanie dokumentacji technicznej dla zadań remontowych, w tym opracowywanie kosztorysów inwestorskich,
  • przygotowywanie Opisów Przedmiotu Umowy dla zadań realizowanych w oparciu przepisy PZP,
  • kompletowanie dokumentów wymaganych przy wystąpieniach o uzyskanie decyzji konserwatorskich i pozwoleń na budowę,
  • sprawdzanie oraz odbiór zleconych prac projektowych,
  • weryfikacja poprawności dokumentacji powykonawczej dla prowadzonych zadań remontowych,
  • współpraca z wykonawcami zewnętrznymi.

Wymagania wobec kandydata:

  • wykształcenie wyższe, ogólnobudowlane lub branżowe w branży elektrycznej lub sanitarnej,
  • udokumentowanie co najmniej 3-letniego okresu pracy w obszarze infrastruktury budowlanej (w szczególności, np. w obszarze przygotowania, nadzoru nad konserwacją i remontami obiektów budowlanych, technicznego utrzymania nieruchomości),
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
  • znajomość regulacji prawnych z obszaru prawa budowlanego, w tym przede wszystkim z zakresu utrzymania obiektów budowlanych,
  • znajomość podstawowych regulacji z obszaru ustawy prawo zamówień publicznych,
  • umiejętność formułowania wypowiedzi w mowie i na piśmie,
  • skrupulatność, dokładność, terminowość i odpowiedzialność za efekty własnej pracy,
  • umiejętność pracy z obowiązującymi przepisami i procedurami,
  • umiejętność pozyskiwania i wykorzystywania informacji,
  • zdolność pracy pod presją czasu,
  • chęć uczenia się i otwartość na zmiany,
  • zaangażowanie w realizację powierzonych zadań,
  • wysoka kultura osobista,
  • umiejętność funkcjonowania w zespole pracowniczym.

Dodatkowym atutem będzie:

  • posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi
    w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
  • doświadczenie przy nadzorowaniu remontów w obiektach zabytkowych,
  • umiejętność kosztorysowania robót budowlanych.

Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV i listu motywacyjnego do dnia 19 stycznia 2025 r. za pośrednictwem elektronicznego formularza dostępnego poniżej:

Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę ich rejestracji w systemie. Rekrutacja składa się
z dwóch etapów – analizy i oceny złożonych przez kandydatów dokumentów oraz rozmów
kwalifikacyjnych. O zakwalifikowaniu do drugiego etapu rekrutacji oraz terminie jego
rozpoczęcia kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
Zastrzegamy sobie prawo skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.