Departament Informatyki i Telekomunikacji poszukuje osoby do pracy w Pionie Rozwoju Aplikacji
Zgłoszenia do 25 stycznia 2026 r.
Do głównych zadań pracownika należeć będzie:
- instalacja, aktualizacja, konfiguracja i utrzymanie serwerów na platformie Windows Server,
- administrowanie Active Directory oraz Group Policy,
- monitorowanie pracy systemów teleinformatycznych według ustalonych procedur (praca zmianowa),
- administrowanie systemami teleinformatycznymi w tym wdrażanie rozwiązań zapewniających ich ciągłą dostępność i bezpieczeństwo,
- zarządzanie certyfikatami PKI,
- udział w testach i wdrożeniach nowych rozwiązań,
- analiza błędów oraz rozwiązywanie powstających problemów,
- kontakt z zagranicznym centrum wsparcia – planowanie zmian i rozwiązywanie problemów w drodze kontaktu telefonicznego i mailowego w języku angielskim.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe o profilu informatycznym, telekomunikacyjnym lub pokrewnym,
- 3 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- praktyczna wiedza z zakresu administrowania Windows Server 2019/2022,
- podstawowa znajomość zagadnień związanych z siecią LAN,
- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (w stopniu umożliwiającym rozwiązywanie problemów telefonicznie z zagranicznym centrum wsparcia użytkownika),
- odpowiedzialność za wykonywanie zadań,
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- odporność na stres,
- dyspozycyjność oraz gotowość do pracy zmianowej w godzinach 6.30 – 19.00.
Dodatkowym atutem będzie:
- znajomość zagadnień dotyczących teleinformatyki międzybankowej,
- znajomość XML,
- praktyczna znajomość oprogramowania IBM Websphere MQ,
- praktyczna znajomość zagadnień klastrowania usług informatycznych,
- doświadczenie w pracy z Vmware,
- doświadczenie w administrowaniu systemami z rodziny Unix/AIX.
Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV i listu motywacyjnego do dnia 25 stycznia 2026 r. za pośrednictwem elektronicznego formularza dostępnego poniżej.
Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę ich rejestracji w systemie. Rekrutacja składa się z dwóch etapów – analizy i oceny złożonych przez kandydatów dokumentów oraz rozmów kwalifikacyjnych. O zakwalifikowaniu do drugiego etapu rekrutacji oraz terminie jego rozpoczęcia kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Zastrzegamy sobie prawo skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.