Departament Informatyki i Telekomunikacji poszukuje osoby do pracy w Pionie Rozwoju Aplikacji

Zgłoszenia do 25 stycznia 2026 r.

Do głównych zadań pracownika należeć będzie:

  • instalacja, aktualizacja, konfiguracja i utrzymanie serwerów na platformie Windows Server,
  • administrowanie Active Directory oraz Group Policy,
  • monitorowanie pracy systemów teleinformatycznych według ustalonych procedur (praca zmianowa),
  •  administrowanie systemami teleinformatycznymi w tym wdrażanie rozwiązań zapewniających ich ciągłą dostępność i bezpieczeństwo,
  • zarządzanie certyfikatami PKI,
  • udział w testach i wdrożeniach nowych rozwiązań,
  • analiza błędów oraz rozwiązywanie powstających problemów,
  • kontakt z zagranicznym centrum wsparcia – planowanie zmian i rozwiązywanie problemów w drodze kontaktu telefonicznego i mailowego w języku angielskim.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe o profilu informatycznym, telekomunikacyjnym lub pokrewnym,
  • 3 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • praktyczna wiedza z zakresu administrowania Windows Server 2019/2022,
  • podstawowa znajomość zagadnień związanych z siecią LAN,
  • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (w stopniu umożliwiającym rozwiązywanie problemów telefonicznie z zagranicznym centrum wsparcia użytkownika),
  • odpowiedzialność za wykonywanie zadań,
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • odporność na stres,
  • dyspozycyjność oraz gotowość do pracy zmianowej w godzinach 6.30 – 19.00.

Dodatkowym atutem będzie:

  • znajomość zagadnień dotyczących teleinformatyki międzybankowej,
  • znajomość XML,
  • praktyczna znajomość oprogramowania IBM Websphere MQ,
  • praktyczna znajomość zagadnień klastrowania usług informatycznych,
  • doświadczenie w pracy z Vmware,
  • doświadczenie w administrowaniu systemami z rodziny Unix/AIX.

Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV i listu motywacyjnego do dnia 25 stycznia 2026 r. za pośrednictwem elektronicznego formularza dostępnego poniżej.

Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę ich rejestracji w systemie. Rekrutacja składa się z dwóch etapów – analizy i oceny złożonych przez kandydatów dokumentów oraz rozmów kwalifikacyjnych. O zakwalifikowaniu do drugiego etapu rekrutacji oraz terminie jego rozpoczęcia kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Zastrzegamy sobie prawo skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.