Oddział Okręgowy NBP w Białymstoku poszukuje kandydata do pracy w Straży Bankowej

Zgłoszenia do 12 stycznia 2025 r.

Do głównych zadań pracownika należeć będzie:

  • pełnienie służby ochronnej na posterunkach na terenie obiektu Oddziału Okręgowego,
  • obsługa specjalistycznych urządzeń i instalacji zabezpieczających, prowadzenie dokumentacji z przebiegu służby,
  • wykonywanie zadań związanych z ochroną przeciwpożarową.

Wymagania wobec kandydatów:

  • wykształcenie co najmniej średnie,
  • wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej,
  • aktualne badania lekarskie i psychologiczne dla osób wpisanych na listę
    kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej,
  • legitymacja osoby dopuszczonej do posiadania broni,
  • umiejętność stosowania środków przymusu bezpośredniego,
  • umiejętność obsługi komputera,
  • znajomość przepisów prawa w zakresie ochrony osób i mienia oraz umiejętność ich stosowania,
  • umiejętność  współpracy w zespole,
  • dyspozycyjność,
  • odpowiedzialność,
  • złożenie oświadczenia o karalności – w związku z realizacją obowiązku wynikającego z art. 6d ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym.

Dodatkowym atutem będzie:

  • umiejętność podejmowania decyzji w sytuacji narażenia na stres,
  • posiadanie upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych.

Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV i listu motywacyjnego do dnia 12 stycznia 2025 r. za pośrednictwem elektronicznego formularza dostępnego poniżej: 

Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę ich rejestracji w systemie.  Rekrutacja składa się z dwóch etapów – analizy i oceny złożonych przez kandydatów dokumentów oraz rozmów kwalifikacyjnych. O zakwalifikowaniu do drugiego etapu rekrutacji oraz terminie jego rozpoczęcia kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Zastrzegamy sobie prawo skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.