Oddział Okręgowy NBP w Białymstoku poszukuje kandydata do pracy w Straży Bankowej
Zgłoszenia do 12 stycznia 2025 r.
Do głównych zadań pracownika należeć będzie:
- pełnienie służby ochronnej na posterunkach na terenie obiektu Oddziału Okręgowego,
- obsługa specjalistycznych urządzeń i instalacji zabezpieczających, prowadzenie dokumentacji z przebiegu służby,
- wykonywanie zadań związanych z ochroną przeciwpożarową.
Wymagania wobec kandydatów:
- wykształcenie co najmniej średnie,
- wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej,
- aktualne badania lekarskie i psychologiczne dla osób wpisanych na listę
kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, - legitymacja osoby dopuszczonej do posiadania broni,
- umiejętność stosowania środków przymusu bezpośredniego,
- umiejętność obsługi komputera,
- znajomość przepisów prawa w zakresie ochrony osób i mienia oraz umiejętność ich stosowania,
- umiejętność współpracy w zespole,
- dyspozycyjność,
- odpowiedzialność,
- złożenie oświadczenia o karalności – w związku z realizacją obowiązku wynikającego z art. 6d ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym.
Dodatkowym atutem będzie:
- umiejętność podejmowania decyzji w sytuacji narażenia na stres,
- posiadanie upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych.
Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV i listu motywacyjnego do dnia 12 stycznia 2025 r. za pośrednictwem elektronicznego formularza dostępnego poniżej:
Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę ich rejestracji w systemie. Rekrutacja składa się z dwóch etapów – analizy i oceny złożonych przez kandydatów dokumentów oraz rozmów kwalifikacyjnych. O zakwalifikowaniu do drugiego etapu rekrutacji oraz terminie jego rozpoczęcia kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Zastrzegamy sobie prawo skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.