Oddział Okręgowy w Rzeszowie poszukuje kandydata do pracy w Straży Bankowej
Zgłoszenia do 29 grudnia 2024 r.
Do głównych zadań pracownika należeć będzie:
- pełnienie służby ochronnej na posterunkach na terenie obiektów Oddziału Okręgowego,
- realizacja transportów wartości,
- ochrona osób i mienia zgodnie z wymogami postanowień ustawy o ochronie osób i mienia oraz wewnętrznych uregulowań,
- obsługa i dozór specjalistycznych urządzeń technicznych i zabezpieczających oraz urządzeń systemów telewizji dozorowej.
Wymagania wobec kandydata:
- wykształcenie minimum średnie,
- wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej,
- posiadanie legitymacji osoby dopuszczonej do posiadania broni palnej,
- prawo jazdy kat. B,
- dyspozycyjność,
- bardzo dobra sprawność fizyczna oraz znajomość podstawowych technik interwencji i walki wręcz,
- bardzo dobre umiejętności strzeleckie,
- złożenie oświadczenia o karalności – w związku z realizacją obowiązku wynikającego z art. 6d ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym.
Dodatkowym atutem będzie:
- kilkuletnie doświadczenie zawodowe,
- prawo jazdy kat. C,
- świadectwo kwalifikacji zawodowej,
- zezwolenie na kierowanie pojazdem uprzywilejowanym lub pojazdem przewożącym wartości pieniężne,
- znajomość przepisów prawa w zakresie ochrony osób i mienia oraz umiejętność ich stosowania,
- znajomość obsługi komputera.
Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV i listu motywacyjnego do dnia 29 grudnia 2024 r. za pośrednictwem elektronicznego formularza dostępnego poniżej:
Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę ich rejestracji w systemie. Rekrutacja składa się
z dwóch etapów – analizy i oceny złożonych przez kandydatów dokumentów oraz rozmów
kwalifikacyjnych. O zakwalifikowaniu do drugiego etapu rekrutacji oraz terminie jego rozpoczęcia kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Zastrzegamy sobie prawo skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.