Oddział Okręgowy w Rzeszowie poszukuje kandydata do pracy w Straży Bankowej

Zgłoszenia do 29 grudnia 2024 r.

Do głównych zadań pracownika należeć będzie:

  • pełnienie służby ochronnej na posterunkach na terenie obiektów Oddziału Okręgowego,
  • realizacja transportów wartości,
  • ochrona osób i mienia zgodnie z wymogami postanowień ustawy o ochronie osób i mienia oraz wewnętrznych uregulowań,
  • obsługa i dozór specjalistycznych urządzeń technicznych i zabezpieczających oraz urządzeń systemów telewizji dozorowej.

Wymagania wobec kandydata:

  • wykształcenie minimum średnie,
  • wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej,
  • posiadanie legitymacji osoby dopuszczonej do posiadania broni palnej,
  • prawo jazdy kat. B,
  • dyspozycyjność,
  • bardzo dobra sprawność fizyczna oraz znajomość podstawowych technik interwencji i walki wręcz,
  • bardzo dobre umiejętności strzeleckie,
  • złożenie oświadczenia o karalności – w związku z realizacją obowiązku wynikającego z art. 6d ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym.

Dodatkowym atutem będzie:

  • kilkuletnie doświadczenie zawodowe,
  • prawo jazdy kat. C,
  • świadectwo kwalifikacji zawodowej,
  • zezwolenie na kierowanie pojazdem uprzywilejowanym lub pojazdem przewożącym wartości pieniężne,
  • znajomość przepisów prawa w zakresie ochrony osób i mienia oraz umiejętność ich stosowania,
  • znajomość obsługi komputera.

Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV i listu motywacyjnego do dnia 29 grudnia 2024 r. za pośrednictwem elektronicznego formularza dostępnego poniżej: 

Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę ich rejestracji w systemie.  Rekrutacja składa się
z dwóch etapów – analizy i oceny złożonych przez kandydatów dokumentów oraz rozmów
kwalifikacyjnych. O zakwalifikowaniu do drugiego etapu rekrutacji oraz terminie jego rozpoczęcia kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Zastrzegamy sobie prawo skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.